2015

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån ner till Halmstad och började plugga till sjuksköterska
Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror jag hade att 2015 skulle bli lika bra som 2014 eller bättre, och det blev det på många plan. 
Blev någon som du känner förälder i år? Nej!
Dog någon som stod dig nära? Nej, inte mig personligen
Vilka länder besökte du? Schweiz, Lichtenstein, England, Spanien. 
Vilka/vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? Kommer minnas den 20/1 när jag flyttade ner till Halmis, 8/8 då min syster gifte sig.
Vad var din största framgång 2015? Ta steget att flytta iväg en bit och klara sig själv men också att inse att mitt dåvarande förhållande inte var rätt, och gjorde slut. 
Största misstaget? Alltså typ att jag inte varit så ekonomisk, inte alltid pluggat ordentligt. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite sjuk och sen har man ramlat ett par gånger.
Bästa köpet? Helt ärligt min vattenkokare haha.
Vad spenderade du mest pengar på? Hyran, mat och utgångar.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, alla roliga kvällar med mina nya fina vänner här
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? Bara min älskade väntar, Like i can, Den fria viljan och Timebomb.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Alltså både och, men mest glad.
Vad önskar du att du gjort mer? Fokuserat mer på mig och på att må bra.
Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat 
Hur tillbringade du julen? Med min bästa familj och släkt, som alltid!
Blev du kär i år? Nej, blev okär haha
Favoritprogram på TV? Halvpin att säga PH
Bästa boken du läste i år? Torka aldrig tårar utan handskar
Största musikaliska upptäckten? Typ återupptäckt bieber
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nja, minns knappt min födelsedag
Något du önskade dig men inte fick? Nej inte direkt
Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Vi var hemma bara, mys det med!
Vad var det bästa med 2015? Att jag insåg att jag levde i nån annans liv och bröt mig loss från det.
Vad fick dig att må bra? Alltså alla fina nya vänner, alla gamla vänner & min familj
Vilken kändis var du mest sugen på? Inte haft en celebcrush på länge nu haha.
De bästa nya människorna du träffade? Alla mina nya bästisar i halmis, skulle inte klarat mig utan dem.
Bara jag | |
Upp