När man öppnar ögonen ordentligt

Alltså jag är så ARG. Eller det kanske är fel ord. På många sätt är jag så lättad också. Det handlar självklart om en liten viss person - ni vet va? haha. Hatar att använda ordet fitta, men fy vad han är en sån, om man nu ska ta till det som skällsord så att säga ;) Ni vet allting man går och känner när ett förhållande inte är helt 100%. Typ smågrejer som gnager, och att nu i efterhand bara få facit i handen och ba ja, det var som jag kände. Magkänslan har ju nästan alltid rätt, att man aldrig lär sig. Men fyfan vad glad jag är att jag slipper vara i den situationen nu, jag behöver inte oroa mig, jag är på andra sidan nu, det enda som gör ont är att jag vet att nästa tjej kommer ha samma helvete, jag ska i alla fall inte vara en av orsakerna till det då. Inte en tjej hon ska behöva gå och oroa sig över. ALDRIG. Kände att jag bara behövde ventilera lite, och ingen är vaken såhär sent haha. Puss på er!
Bara jag | |
Upp