Att få bo ett stenkast från havet

  
Hej mina fina - och speciellt hej Lovisa min trogna läsare haha. Har varit sjukt dålig på att blogga senaste tiden men har varit så sjukt mycket på senaste tiden, har stressat sönder och haft så mycket i huvudet. Massor av tentaplugg nu på slutet, lite krångel med jobb/pengar (alltså sånt löser ju sig alltid, men ändå) och sen hela mitt breakup som fortfarande gnager lite, och det vore nästan konstigare om det inte gjorde det. Jag vet att det är det enda rätta hur som och det är viktigast. Hade en lååång föreläsning idag så efter det gick jag en prommis ner till stranden och det var så härligt idag, varmt, soligt och så lugnt. Älskar att gå längs vattnet. Kom hem och kokade två tofu-wienerkorvar och massa makaroner med ketchup, dog. Men nu måste jag dra igenom några artiklar som vi har till imorgon - living the dream. Nej men puss på er, hoppas ni har haft en bra dag!
Bara jag | |
Upp