När man är glad påriktigt

När man kollar på bilder och vet att man just där och då var exakt lika glad som man ser ut att vara, inga fake-leenden, inga omtagningar. Blev lite nostalgisk härom dagen och kollade igenom gamla bilder från förra sommaren. Ni vet man tänker tillbaka och minns allting som härligt. Tittar lite nogrannare, tänker igen och kommer på att så himla härligt var det inte. Det är lite kul hur man kan se tillbaka på bilder från en period i livet och nästan se hur man mådde då.
 
Nu spårar jag lite, men hur som helst - senaste tiden kan jag se på mig själv att jag mår så himla mycket bättre nu, kan se på den här bilden från Klaris hippa att jag ser lycklig ut - påriktigt. Har haft det jobbigaste året på ett tag, men samtidigt det bästa, mått sämst men på många plan bättre än någonsin, och det gör mig så himla glad. 
Bara jag | |
Upp