This weekend though

Herregud, dåligt med updates men det är tentavecka och jag dör vad vi har mycket. Men har trots det haft en superweekend. Gick till bulls i fredags med Karre som fyller 22(!) idag, Lovisan och Bea. Så himla trevligt (och gott). Gick vidare hem till någon slags mellanfest som var sådär, lite ungt haha. Nej men stannade bara en stund tills vi drog till boomboom. Bara massa shots, kärleksförklaringar, dans och så vidare. Slutade med att det bara var jag och Bea kvar men vi körde ett tag innan vi drog hem och dog framför frozen. Körde ål-in bakisdag med Lovisa, kollade på världens bästa Trassel, divergent och körde en veggochili & kokosbollar på det, så gooott. Sov kvar och idag har vi bara pluggat en massa innan jag drog vig hemåt. Blev rastlös igen och drog ut på en jogg (första på såååå länge - hur duktigt?) 6km fick man ihop så jag är nöjd, kom hem och la i en hårfärg också, lite mer ashy nu. Men nu ska man sova va, puss på er!
Bara jag | |
Upp